среда, 15 апреля 2020 г.

 Довкілля і здоров'я людини. 

Здоров'я людини залежить від багатьох факторів. Вважається, що приблизно на 50% здоров'я визначає спосіб життя - умови праці, звички, харчування, моральне і психологічне навантаження, матеріально-побутові умови, взаємовідносини в сім'ї тощо. На 20% здоров'я залежить від генотипу і на 20% - від стану природного середовища. 1 лише па 10% здоров'я обумовлене системою охорони здоров'я.

Вміст хімічних елементів у природних сферах теж впливає на здоров'я людини. Наприклад, в "м'якій" воді мало кальцію, магнію, ванадію, які виконують захисні функції по відношенню до серцево-судинної системи. Вживання питної води з вмістом фтору менше ніж 1 мг/л призводить до карієсу зубів. На розвиток ендемії зобу, окрім йоду, впливає нестача у воді і фунті брому, кобальту, міді, цинку, барію.
 Проблема негативного впливу забруднення довкілля на здоров’я та життя людини вже давно набула глобальних масштабів, перетнувши національні кордони. Широкий розвиток промислового виробництва, застосування інтенсивних технологій у агропромисловому комплексі, накопичення та зберігання відходів зумовлюють поступове збільшення кількості шкідливих для людини хімічних речовин у довкіллі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий